shaparak ghese ma

اولین سلام

1396/7/30 14:03
نویسنده : maman
98 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام....باورم نمیشه برای این حجم لطف و مهربونی خدای بزرگم که من بالاخره دارم صاحب یکی از فرشته های قشنگش میشم....این وبلاگ رو برای تو درست کردم برای تو دونه انار قشنگم که امیدوارم حالت خوب باشه و از اینکه قراره تو زندگی منو بابا کیوانت بیای خوشحال باشی.ما که از داشتن تو بی نهایت خوشحالیم...تو الان سه ماهت تو دل مامانی تموم شده ...چند روز پیش رفتیم با بابا کیوانت غربالگری خداروشکر دکتر از نتیجه ازمایشا و سونو راضی بود .امیدوارم حالت خوب باشه..قربونت بشم مامانی که تو سونو انقدر ورجه وروجه میکردی و شیطون بودی دو بارم پشتتو کردی بهمون که کلی از دستت خندیدیم....دونه انار مامان که الان کلی بزرگتر شدی من بی صبرانه منتظرم برای دیدنت ...محبت

راستی تو حاصل یه عشق پانزده ساله هستی خواستم اینو از همین اول بهت بگم که بدونی داری تو زندگی دو تا عاشق پا میزاری .امیدوارم حضور تو باعث گرمی و عشق بیشتر بین منو بابا کیوانت بشه....عزیزترینم خدا میدونه که چقدر ارزوی داشتنت رو داشتم .امیدوارم همه مراحل رشد و تکاملت  رو با لطف خدای مهربون خوب طی کنی..خدایی که تو رو بعد 8 سال بهم داده حتم دارم خودش ازت محافظت میکنه......

الان برم ناهار بخورم که تو دونه انار مامان زیاد گشنه نمونی ...مراقب خودت باش عزیزکم ..مامان خیلی دوست دارهمحبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به shaparak ghese ma می باشد